Milyen marketing értékkel bír a szeletes csomagolás?

Megosztás


Milyen marketing értékkel bír a szeletes csomagolás?

Bár a környezettudatosság miatt egyre többen keresik a nagyobb kiszerelésű csomagolásokat, a szeletes csomagolásról sem szabad megfeledkezni! A legkisebb egységek is nagy erővel bírnak, ha reklámról van szó, hiszen az egyedi csomagolások egyedi információkat hordoznak. Ráadásul a boltok polcain, a benzinkutakon mindig a legfrekventáltabb helyre helyezik ki őket, így mindenki elcsábul, hogy elvegyen legalább egyet belőlük!

 

A szeletes csomagolás a legtöbb élelmiszeripari márka portfóliójában szerepel, hiszen a kis mennyiségre nyitott társadalmi szokások abban rejlenek, hogy ennek is számos előnyével számolhatunk. Melyekkel? Állagromlás nélkül tudjuk magunkkal vinni, védve legyen, amíg utazunk, a súlya se okozzon gondot, a kis kiszerelés miatt gyorsan tudjuk fogyasztani, ne kelljen újra elcsomagolni. A szeletes csomagolás előnyeit a marketing is jól ismeri, itt minden egyes termék önálló reklámértéket hordoz, amíg látjuk magunk előtt, teljes információkat ad át, s ha már kibontottuk, és a tartalmát elfogyasztottuk, megválunk tőle. Nem marad egy fél zacskó fél félig látható szöveggel, netán sérült lógóval a polcon. Ugyanakkor már érdemes az újrahasznosításra is gondolni!

A digitális nyomtatás előnyeinek kihasználása

A csomagolás, főleg a kis szériás termékek esetében, vagy amikor minden egyes darabra rákerül a szöveg, nagyon fontos. Ebben az esetben a leglényegesebb, hogy éljünk digitális nyomtatás előnyeivel. Ez az egyedülálló nyomdatechnológia biztosítani tudja a különböző grafikai elemeket, a széles spektrumú színvilágot, a szeletek csomagolásának különbözőségét. A Sipospack Kft. a HP Indigo nyomtatóval és saját grafikussal segíti a különböző tervek megvalósulását, legyen szó csokiszeletről az egyik legnagyobb repülőgép társaság számára vagy snackről, amit egy kimerítő edzés után vesz elő valaki a sporttáskájából.

Papír vagy műanyag?

A legkényesebb dolog, amit valaha az ember jól akart becsomagolni, az élelmiszer volt. Hogy mibe érdemes vagy kell belehelyezni egy müzli vagy protein szeletet, a megrendelőn legalább annyira múlik, mint a cégen, aki a csomagolóanyagot és a technikai hátteret biztosítja. A digitális nyomtatóba kerülhet újrahasznosítható polipropilén fólia, ami környezetvédelmi szempontból is fontos. A digitális technológiánál csak egy tervre van szükség, pdf formájában. A megrendelőnek elég a mintát e-mailban vagy szerverre feltöltve eljuttatni a nyomdába, ahol a grafikus támogatásával végül a termékre kerül.

A száz százalékban papírcsomagolás is tökéletes választás. Ez is környezetbarát és újrahasznosítható, ugyanakkor hőre hegeszthető, tehát minden egyéb elvárásnak megfelelő. A „Sipos paper”-rel szűz rostpépből készül, hővel hegeszthető – oxigén és ásványiolaj-záró képessége van. Ennek köszönhetően lehetséges elsődleges csomagolásra használni, mivel a legszigorúbb élelmiszerbiztonsági feltételeknek is megfelel. Kiváló tulajdonságai miatt ugyanúgy viselkedik a gyártósoron, mint más anyagok. Jól nyomtatható – akár flexo, akár kisebb szériában digitális nyomdával, mérete alakítható, flexibilis a szeletes csomagoláshoz. Szerkezete stabil, nem reped, nem szakad, könnyen hajlik, rugalmas. Optikai fehérítőt nem tartalmaz.

A méret ugyanaz, a design nem!

Egy cég termékportfóliójára jellemző lehet, hogy ugyanolyan méretben állít elő, mondjuk csokoládét vagy müzli vagy granola szeletet, de az eltérő ízek miatt eltérő csomagolást szeretne. A digitális nyomtatás lesz újra a megoldás alapja, hiszen ebben az esetben a grafikai módosítások, akár a szöveg vagy a színek szintjén, könnyen megvalósíthatóak, ráadásul árban is kedvezőek.  A digitális nyomtatás arra is képes, hogy a legfontosabb vagy kötelező elemű információkat olvashatóan vezesse rá a termékre, legyen szó az összetevők felsorolásáról, a nettó mennyiségről, a fogyaszthatóság időpontjáról vagy a származás helyéről.

 


Ajánlatkérő

Küldd el ajánlatkérésed, és kollégánk hamarosan felveszi veled a kapcsolatot!