Mitől lesz népszerű a csomagolás?
A vásárlói döntéseket nagy százalékban befolyásolja, hogy az adott termék milyen ruhába bújt, milyen a csomagolása. Az esztétikai tényezők: színvilág, szöveg, design mellett sokat számít a praktikum, az adott csomagolás könnyen felbontható-e, képviseli-e a környezettudatos értékeket. Összegyűjtöttük, mire érdemes odafigyelni, mielőtt döntenénk arról, hogy milyen csomagolást válasszunk a saját produktumunknak.
A termék, ami eladja önmagát
A marketing eszközök közül az egyik legfontosabb az olyan termék, amelynek csomagolása segíti az eladást. Az egyedi márkanév, logó megjelenése a csomagoláson csak egy részlet, a teljeskörűen kialakított design az igazán befolyásolással bíró tényező. A Sipospack Kft. vállalja, hogy az adott termék arculati elemeit kialakítja, figyelembe véve a megrendelő és a piac elvárásait. Cégünk technikai háttere biztosítja, hogy a hazánkban egyedülálló HP Indigó 20000-es géppel rövid időn belül legyünk készen, illetve egyedi, kisszámú megrendeléseknek is eleget tudjunk tenni.
Számítanak a kényelmi funkciók!
A vásárlás során az emberek fontos szempontja, hogy a csomagolás ne bosszúságot okozzon, hanem funkcionálisan is segítse a termék felhasználását.
A csomagolásoknak még mindig nagyobb hányadát lehet csak eszközzel kinyitni, és nem biztos, hogy vissza lehet zárni. A Sipospack Kft. január elsejétől bevezetett egy új technikát: kérés esetén lézer perforációval látja el a talpas tasakjait. A Sipos easyopen™ funkció olyan újítás, ami annyira megkönnyíti a tasak felnyitását, hogy egy gyors mozdulatra van csupán szükség, semmi másra! Ez különleges fogyasztási élményt ad a vásárlónak, olyannyira, hogy a következő választásánál már tudatosan fogja figyelni, az adott csomagolás rendelkezik-e ezzel a megoldással.
Az átlátszó, ablakos megoldás előnyei
Az élelmiszeriparban az élelmiszerbiztonság az elsődleges szempont, e mellett azonban az árunak ki kell tűnnie a többi közül, és ha tetszetős, jó, ha megmutatja magát – akár vizuálisan akár az illatok segítségével. A kenyér, mint napi, alapvető élelmiszer különleges csomagolást igényel. A pékáruk csomagolásánál a legismertebb az átlátszó, ablakos megoldás, ahol a terméket a vevő látja, illetve szellőzni tud – ami a termék állagának megóvása miatt is fontos, illetve azért, hogy az illata elcsábítsa vásárlót. Technikailag ezt a mikroperforáció is támogatja. Az eljárás során a fóliát 1mm-es lyukakkal látjuk el, azaz négyzetcentiméterenként ötször sűrűn átlyuggatjuk. Az így elkészített csomagolás megfelelő szellőzést biztosít, miközben megőrzi a termék hőmérsékletét, és frissességét, nem csak a pékáru, de a friss zöldségek számára is.
Megáll a saját lábán
A minőség és az ár a két legfontosabb tényező, ami számít a vásárlás során. A csomagolás ráadásul mindkettőt tudja támogatni. Hogyan? A minőségnél nem csak a csomagolóanyag adta lehetőségek számítanak: tartja-e a formáját, mennyire tetszetős, milyen információkat hordoz, hanem az is, hogy a benne lévő terméket mennyire óvja. A termék árát pedig befolyásolja a kiszerelés egysége, hogy mennyi ideig tartható el benne. A nagyobb kiszerelés mindig kedvezőbb árat generál, ez esetben azonban szempont, hogy a csomag visszazárható-e. A háztartásokban az sem mindegy, mi mekkora helyet foglal el. A lábukon stabilan megálló csomagolások, mint a DOYPACK méltán lett népszerű az utóbbi időkben. A szekrényekben kevesebb helyen is elférnek, mint korábbi műanyag dobozos társaik, ráadásul újrahasznosíthatóak.
Egyedi kérések kiszolgálása
Máig népszerű a szolgáltatásunkban, hogy egyedi tasakgyártásban nem ismerünk lehetetlen. Nagyon sokféle formában és méretben lehet tőlünk rendelni, gépparkunk számtalan tasakfajtát tud legyártani. A ruhaiparban még mindig a legnépszerűbb fajta a ragasztócsíkkal ellátott tasak, amelyben az áru: póló, ing – jól látszik, a termék zárását pedig ez az egyszerű technikai megoldás támogatja.
Száz százalékban papír?
Új a kínálatban a természetes anyagból előállított papírból készülő csomagolás, a „Sipos paper”, amely környezetbarát, ráadásul újrahasznosítható, ugyanakkor hőre hegeszthető, tehát minden elvárásnak megfelel. Az ún. hegedő papír szűz rostpépből készül, hővel hegeszthető – oxigén és ásványiolaj-záró képességgel rendelkezik. Ennek köszönhetően lehet elsődleges csomagolásra használni, mivel a legszigorúbb élelmiszerbiztonsági feltételeknek is megfelel.
Hogy fogják kihelyezni a boltban?
A csomagolás során arra is kell gondolni, a boltokban mennyire lesz látható a termék. Az úgynevezett Eurofüllel ellátott tasakokat a gyártás során látjuk el akasztófüllel, ezek fogják lehetővé tenni, hogy a terméket fel lehessen egy állványra akasztani. Ez az eladótérben plusz lehetőséget biztosít arra, hogy a termék jól látható helyre kerüljön, illetve az így, függőlegesen kihelyezett áru kevésbé sérül, jobban elkülönül.