A fagyasztóba vele!
A mélyhűtött termékek csomagolása talán csak egy valamiben tér el az összes csomagolástól: bírnia kell a hideget. Másfelől ugyanolyan reklámértékkel rendelkezik, mint minden egyéb csomagolás, ezért nagyon fontos, hogy milyen a külcsíny!
Mára a fagyasztott termékek a népszerűségi lista elején állnak, de ahogy minden élelmiszernek, ezeknek is szüksége van csomagolásra. A gyorsan konzervált zöldségek sokkal jobban megtartják vitamin és ásványianyag-tartalmukat, a főzés során szívesen nyúlnak a fogyasztók a mélyhűtőbe, mert az egyszeri nagybevásárlással, az előre gondolkodással nagyon sok időt és pénzt tudnak spórolni. A nagyobb kiszerelés is szempont, és az is, ha egy akció során tudnak a kedvelt élelmiszerükhöz nagyobb tételben hozzájutni. A fagyasztott termékek előnyeit érdemes a vásárlókban folyamatosan tudatosítani, és az adott árut kelendővé tenni. Hogyan?
A csomagolás legyen maga a reklám!
Fogyasztói társadalmunk elvárásai abban is megmutatkoznak, hogy szeretnénk, ha a boltban vásárolt áru sokáig fogyasztásra alkalmas maradna, az élelmiszerek eltarthatóságának határidejét egyre jobban kitoljuk, a mélyfagyasztás pedig épp ezt az igényt támogatja. Ugyanakkor a csomagolás nagyban befolyásolja a választást a vásárlás során. A Sipospack Kft. kiváló minőségű nyomdatechnológiával rendelkezik, a meglévő HP Indigó 20000 nyomtatóval nincs olyan grafikai elem, amit ne kérhetne a megrendelő, ráadásul kis szériában is gazdaságosan. A csomagolást az előre megtervezett egyedi grafika fogja a megrendelő ízlésére szabni, akár szériaváltással. A cég nyomdatechnológiája a legnagyobb kihívásoknak is megfelel, amennyiben nagyobb mennyiségről van szó, a flexo nyomtatás is válaszható.
Zöld energiával támogatva
A Sipospack Kft. már 2015 óta használja a Nap energiáját, akkor telepítette az első napelemeket a cég épületének a tetejére. A legtöbb gépet ez az energia támogatja. A napelemek termelte áramot felhasználva csökkennek a költségek, illetve a zöld energia környezetvédelmi szempontból is fontos.