Menyhárt Attila bekerült a World Chocolate Masters párizsi döntőjébe

blank

Megosztás

Posted by: Gyalog Tibor Category: Hírek Comments: 0

Menyhárt Attila bekerült a World Chocolate Masters párizsi döntőjébe

Ma tartották a World Chocolate Masters közép-európai selejtezőjét, melyen ott volt Menyhárt Attila, a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest cukrász séfje is, aki egyedüli magyarként képviselte hazánkat ezen a nívós versenyen. Nagy volt a tét, hisz a győztes kvalifikálja magát a franciaországi, Párizsban megrendezendő világdöntőre.

blank

A World Chocolate Masters egy olyan nemzetközi séf-verseny, ahol a résztvevők csokoládéból készített finomságok segítségével mérik össze tehetségüket.

Attila egyébként másfél éve készült már a rendezvényre, hisz kétszer is elhalasztották a cukrászok híres versenyét. Indulására és részvételére duplán büszkék vagyunk, hisz mi is segíthettük a versenyzőt csomagolási megoldásainkkal, mely projekt dedikált vezetője Sipos Balázs volt, akinek munkáját Hanzély Zsolt IPrint digitális nyomdánk részlegvezetője is nagyban segítette.

#SNACK nevű termék (SIPOS Design tervezés)

Street food desszert, mely 100%-ban növényi (vegán) összetevőkből kell készüljön

blank
Fotó: Fekete Antonio
blank
Fotó: Fekete Antonio

Attilának négy feladattal (#taste, #design, #snack, #bonbon) kellett készülnie a versenyre, amelyből egynek (snack) mi készítettük a csomagolását, aminek különleges kakaóbab formája és kinyitási élménye is fokozza prémium minőségű hatását. Az egyedi csomagolás megalkotásáért és kivitelezéséért Plósz Norbert a SIPOS Design csapatának tagja volt a felelős, akinek szakterülete a becsomagolt termékek kínálódobozzal való ellátása.

#TASTE – friss napi desszert (fagyasztás nélküli technikával)

blank
Fotó: Fekete Antonio

#DESIGN – csokoládé artisztika, szobor (5 kg-ot nem meghaladó össztömegben)

 

blank
Fotó: Fekete Antonio

 

#BONBON – csokoládé bonbon maximum 12 g tömeggel, legalább kétféle textúrával, E-számok nélkül

blank
Fotó: Fekete Antonio

A csomagolás még attól is különleges, hogy azt egy ún. augmented reality, azaz kiterjesztett valóság alapú kóddal láttuk el, ami segítségével forradalmi módon kerülhetnek szorosabb kapcsolatba a termékkel a fogyasztók. A valóságot és a digitális világot ötvöző módszerrel szintet ugorhatunk a gyorsan terjedő smart packaging trendek világában. A kiterjesztett valóság alapú csomagolás lényege, hogy a kameránkat a csomagolásra irányítva jelennek meg hozzáadott információk és grafikák a képernyőnk kijelzőjén, ami egy teljesen újfajta élményt hoz el a vásárlóknak.

Továbbá a zsűrinek szóló kinyitható menükártyákat is nyomdánkban készítettük el, úgy, hogy az arculati szempontból megfelelően illjen a kakaóbab formájú desszert csomagolásához.

blank

blank

VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT!

Amennyiben szívesen felzárkóznál a mai csomagolások egyik vezető irányzatával, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén.