HUNGAROPACK díjazottak lettünk

Share this post

Posted by: Gyalog Tibor Category: Hírek Comments: 0

HUNGAROPACK díjazottak lettünk

Idén 38. alkalommal rendezte meg a Csomagolási és Anyagmozgatási Országos Szövetség (CSAOSZ) a HUNGAROPACK Magyar Csomagolási Versenytmely során a SIPOS GROUP I PRINT 4 YOU vállalata nyerte meg a PACK-MARKET PORTÁL és a MAGYAR GRAFIKA SZAKLAP két különdíját egyaránt.

Vállalatunk az előbbi kitüntetést az AXICORN promóciós fogyasztói csomagolás elkészítésével érdemelte ki, utóbbit pedig a Pick Zrt. PICKSTICK fogyasztói FOCI EB tematikájú csomagolás elkészítéséért kapta.

A minden évben megrendezett csomagolási verseny célja, hogy segítse a magyar csomagolóipar fejlődését, illetve elősegítse az új fejlesztésű csomagolóanyagok és csomagoló­-eszközök elterjedését, mely célok felé vállalatcsoportunk is nagyban elkötelezett.

SIKERT ARATÓ AXICORN CSOMAGOLÁS

Az AXIÁL Kft.-nak tervezett AXICORN termékcsomagolásunk egy pörkölt, sós kukoricát rejt magában. Az általunk készített csomagolásokból több száz névre szóló volt, valamint minden névből kettőt gyártottunk le „egyet tegyél el, egyet meg egyél meg” alapon.

A névre szóló csomagolás mellett a tervezőcsapatunk az úgynevezett „okos csomagolás” egyik technológiáját is alkalmazta, ami még magasabb fogyasztói élmény nyújtását tette lehetővé, ugyanis egy QR-kód segítségével összekötöttük a fogyasztót az AXIÁL Kft. Spotify zenei listájával. Hozzánk, a SIPOS Csoporthoz tartozó  I PRINT nyomdának köszönhetően készültek el a sós kukoricák csomagolóanyagai a Magyarországon egyedülálló HP indigo 20000 digitális nyomdagéppel.

Az alábbi videóban rövid betekintést nyerhettek, hogyan is történtek a munkálatok:

PICKSTICK TERMÉKEK EGYEDI FOCIS CSOMAGOLÁSBAN

Pick Szeged Zrt. vezető munkatársaival különleges Pick csomagolással készültünk idén nyárra, melynek célja az volt, hogy egyedi vásárlói élményt nyújtsunk a fogyasztók számára a Foci EB során.

A kizárólag idén júniusban és júliusban elérhető egyedi csomagolásba öltöztetett Pick szalámi és PICKSTICK termékeket Király Krisztián (a Pick Szeged Zrt. Business Development menedzsere) és Fábián Péter (a cég csomagolásfejlesztési vezetője) személyesen is bemutatta nekünk korábbi videónkban.

Az egyedi megszólítás három formában volt látható a boltok polcain: a labdarugó EB bajnokság alatt a Pick téliszalámihoz egy mini focilabdát csomagoltunk, egyes csomagolások (a futballban fontos számnak számító) 11%-kal több töltőtömeget rejtettek magukban, illetve a “legnassolhatóbb” termékük, a PICKSTICK különleges, a rajongókat megszólító csomagolásban jelent meg a piacon.

Köszönjük a Csomagolási és Anyagmozgatási Országos Szövetségnek, hogy részt vehettünk az eseményen, és bízunk benne, hogy magas minőségű szolgáltatásainkkal a jövőben is hasonló sikert érünk el.

Vedd fel velünk a kapcsolatot!

Amennyiben szívesen felzárkóznál a mai csomagolások egyik vezető irányzatával, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén.


Ajánlatkérő

Küldd el ajánlatkérésed, és kollégánk hamarosan felveszi veled a kapcsolatot!