Viblance: egészség trendi tasakba zárva

blank

Megosztás

Posted by: webbranding Category: Hírek Comments: 0

Viblance: egészség trendi tasakba zárva

A reggeliző termékek piacára 2016-ban betörő Viblance tavaly november óta működik együtt a Sipos Csoporttal. Szeretnénk nektek bemutatni partnerünket és hogy miben hozott neki újat a velünk való közös munka.

A történet 2016 szeptemberében egy garázsból indult. Két jóbarát pénz, tapasztalat és kapcsolatok nélkül vágott bele. Egy dolog volt határtalan: a lelkesedésük és elszántságuk. A kezdeti nehézségek ellenére 2018-ban a garázsból Újpestre költöztek egy 600 nm-es üzembe, azonban a kézműves szellemiséget és technológiát mindmáig megőrizték, folyamataikat nem automatizálták. Ők azok, akik nem felejtették el, hogy honnan jöttek és ennek szellemében a megfelelő alázattal vívják meg mindennapi csatájukat. Mára granolát, zabkását és ropogós müzlit gyártanak és forgalmaznak többféle ízesítésben.

Viblance és a Sipos Csoport 2019 novemberében került először kapcsolatba. A cégcsoport nyomdaipari vállalata, az I Print 4 You Kft. a meglévő flexó termelését kiegészítve, éppen ekkor állította szolgálatba az ország egyetlen,  HP Indigo 20 000 típusú szélespályás digitális nyomdagépét elérhetővé téve ezzel a gyors, fotóminőségű, kliséköltség mentes nyomtatást, akár kis példányszámban is. Babocsai Zsolt, a Viblance Kft. társalapítója úgy fogalmazott, hogy azért is tették le a voksukat az I Print 4 You mellett, mert a megkeresésük idején, nagyon szűkös határidővel kellett csomagolási megoldást találni a Protein- és Szuperkása termékeik számára. Sikerült ennek a kihívásnak megfelelni, és az első megrendelés során 10.000 darab visszazárható, talpas doypack tasak került legyártásra. Az újdonsült csomagolás sikerességét, illetve a gyümölcsöző együttműködést mi sem bizonyítja jobban, mint a pár hónap elteltével bekövetkező második gyártás, amely már az első háromszorosát tartalmazta.

A Sipos Csoporttal, illetve a digitális nyomdai szolgáltatásunkkal való találkozást megelőzően, egyszerű csomagolást alkalmaztak. A Protein- és Szuperkása termékeik nyomatlan, fehér alapszínű doypack tasakokba kerültek, melyekre kézi matricázással kerültek fel az szükséges képi és szöveges elemek. Ez mind a matrica, munkaerő, illetve logisztika tekintetében is kimondottan időigényes volt, valamint a kézi munkafolyamatnak köszönhetően több hibaforrást is rejtett. A jelenlegi megújult csomagolások, már fotóminőségű és teljes felületüket fedő színes és egyedi nyomattal kerülnek gyártásra.

A különlegesen szép csomagolásnak köszönhetően a fogyasztók is újszerű vásárlói élményhez jutottak, melyet remekül példáznak a növekvő eladások is. Az új köntösbe bújt termékek forgalma 2020 első negyedévében jóval meghaladta a 2019-es utolsó negyedévet, amiben meghatározó szerepe volt az új csomagolásnak. A kezdeti három íz pedig azóta két új ízzel bővült.

Bízunk benne, hogy a Viblance új termékeinek sikereihez, mi is hozzájárulhattunk. Nagy örömünkre szolgál, ha szolgáltatásainkkal mi is támogathatjuk Partnereinket, illetve vásárlóik is fokozott lelkesedéssel választhatják kiváló termékeiket!