Az almachips három pozitívuma

blank

Megosztás

Posted by: webbranding Category: Hírek Comments: 0

Az almachips három pozitívuma

Hallottál már a Bácskai Ízek adalékanyag mentesmagyar almából készült almachipséről? Ha nem, akkor most szeretnénk nektek bemutatni a céget és terméküket.
A történet 4 évvel ezelőtt indult egy élelmiszeripari kiállításon, ahol a Sipospack először találkozott a Bácskai Ízekkel. A családi vállalkozás 300 éves múltjával mondhatni nem ma kezdték az ipart. Almatermesztésen kívül szilvát és őszibarackot is termesztenek összesen 10 hektárnyi területen. Az évi 500 tonna almából megközelítőleg 30-40% lesz almachips, melyből évente 50 000 zacskót készítenek. A cég próbálkozott saját webshoppal, de végül a viszonteladói hálózatnál maradt a B2B szektorban. Eddig egy saját üzemben zajlott a csomagolás, azonban az áttetsző, egynemű, polipropilén fólia kézi heggesztéssel nem bizonyult megfelelőnek és a termék veszített minőségéből szavatossági idő lejárta előtt, az almachips fény és hő hatására megpuhult, így lépni kellett. A Sipospackkal tavaly novemberben kezdődött el a közös munka, melyet több egyeztetés is megelőzött a designnal kapcsolatban. A HP Indigo 20000 lehetővé tette, hogy egyedi megoldással gyorsan és magas minőségben tudjanak megfelelő csomagolást előállítani a chipses zacskónak 14 ezres példányszámban. A kétrétegű csomagolás lett végül a megoldás a problémára, melynek belső rétege fémgőzölt, metalizált, újrahasznosítható fóliából áll, amely garantálja a megfelelő minőséget, a külső, matt réteg pedig exkluzív megjelenést biztosít a terméknek.
És hogy mi a végeredmény? Az eddigi partnerek azt hitték, hogy új termékkel állnak szemben annyira javított a minőségén az új csomagolás. Gyakorlatilag egy új termékként került a piacra, melynek nagy a sikere. A Bácskai Ízek almachipse tehát nem csak magyar termék, hanem minden eddiginél finomabb is. Kóstold meg te is!