A digitális nyomtatás előnyei, avagy hogyan érdemes használni?

blank

Megosztás

Posted by: webbranding Category: Hírek Comments: 0

A digitális nyomtatás előnyei, avagy hogyan érdemes használni?

A digitális nyomtatásról szinte már mindenki hallott. Legfőbb előnye, hogy perszonalizált azaz megszemélyesített csomagolásban tudjuk kínálni termékünket. Ám hogyan érdemes ezt „profin” használni? Nézzük ezt meg a Hershey példáján keresztül.
Hershey egy amerikai székhelyű csokoládé és cukorka gyártó cég, mely gondolt egy nagyot és a Nemzetközi Nőnap alkalmából speciális csomagolással lepte meg fogyasztóit. A kampány Brazíliában futott, mely magába foglalta a „Her” és „She” nevet a csokoládécsomagolásokon. A márkanév mellett nagyszerű női zenészeket, illusztrátorokat és más művészeket szerepeltettek. A csomagolásokon jellemzően az adott művész munkája volt látható, valamint Yzalú és Bruna Mendez zenészek QR kódok szerepeltek, amelyek a jelenlegi kislemezükhöz kapcsolódnak.
Ana Costa, a brazil Hershey ügyvezető igazgató nyilatkozata szerint a Nemzetközi Nőnap a nők jogaiért folytatott küzdelem jellemzi. Ezt szem előtt tartva elengedhetetlen, hogy tapasztalataikat megosszák alkalmazottainkkal, annak biztosítása érdekében, hogy tudják, hogy olyan vállalatnál dolgoznak, amely elismeri értéküket és hisz potenciáljukban. A Hershey menedzsmentjének 52 százaléka nő, beleértve Michele Buckot, a globális ügyvezető igazgatót is.
A Hershey arra ösztönöz más női művészeket, hogy osszák meg munkájukat a közösségi médiában a #HerShe és #HerSheGallery hashtaggel ellátott hozzászólásokban.
Korábban csak nagy nemzetközi cégek engedhettek  meg maguknak egy ilyen kampányt. A Sipos csoport új beruházásával viszont a technológia már a hazai vállalatok számára is elérhető, és már több megvalósult példánk is van. Jó ötletekért keress minket bátran!